sobota, 21 grudnia 2013

O Ezoterycznym Bycie słów kilka...

  Historia z dawna oczekiwana...

"Usiądźcie wygodnie. Bliżej. Ogrzejcie się przy mym ognisku. Noc jest ciemna i pełna strachów, niech jasny płomień odgoni mrok. Odpocznijcie, a ja Wam opowiem o kimś wyjątkowym. Słyszeliście o największym z geniuszy jakiego widział ten świat? O najbardziej utalentowanym człowieku na Ziemi? To właśnie będzie historia o nim. Zaczyna się... A nie, zaraz. Wy chcieliście słuchać o Ezoterycznym Bycie... To zupełnie co innego... "

 O Ezoterycznym Bycie słów kilka...

Jestem Ezoterycznym Bytem. W dzieciństwie katowałem Gumisie, Scooby-doo oraz Śpiącą Królewnę. Nigdy nie jarałem się Pokemonami i Dragon Ballem. Chodzę do II klasy liceum ogólnokształcącego. Dokładniej jestem na humanie. Wiem, że skończę w McDonaldzie... ale przynajmniej mam już zapewnioną fuchę :P
Moim wyznacznikiem wzrostu w dzieciństwie było to czy dosięgam do wizjera w drzwiach. Teraz muszę się schylać, żeby cokolwiek zobaczyć. Uwielbiam fantastykę pod każdą postacią. Filmy, książki, komiksy, muzykę, gry. Ubóstwiam soundtracki wszelkiego rodzaju. Kocham także teatr i film. Należę do grupy teatralnej "MAYDAY" oraz ekipy filmowej "HighFive". Tylko raz w życiu coś złamałem i to przez mojego starszego brata - był to kciuk. Uwielbiam twórczość Tima Burtona oraz Petera Jacksona. Kocham także grać w RPG i LARP'y. Sam staram się mistrzować i tworzyć gry terenowe.
Oprócz tego interesuję się też filozofią. Ubóstwiam historię Polski oraz Anglii, a w szczególności Epokę Wiktoriańską. Zawsze chciałem rzucić wszystko, wybiec z domu i iść w nieznane, ale się za bardzo boje człowieka z hakiem zamiast ręki, który by mnie zabił. Uwielbiam rozmawiać z nieznajomymi w środkach komunikacji miejskiej, a także odgrywać improwizowane scenki w miejscach publicznych. Nie wstydzę się śmiać głośno i jestem bardzo otwarty. 
Jeżeli chcecie mi zadać jakieś pytanie, skrytykować mnie, dowiedzieć się czegoś, to napiszcie do mnie maila (mrozik.konrad@gmail.com) albo umieśćcie komentarz. 
Ezoteryczny Byt pozdrawia. 








 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz